2ª Sessió

Com acompanyem en la lectura?

  • Empoderar les famílies per tal que tinguin recursos per promoure el gust per la lectura en els seus fills i filles.
  • 1h 30m
    • Vivint l’experiència
    • Adquirint eines i recursos concrets per anar agafant confiança
    • Contes de diferents tipus
    • Post-its
    • Retoladors de colors
    • Pissarra i guixos o retoladors

Activitat 1

Jo ja llegeixo

  • 5’
  • Gran grup
    • Pissarra
    • Guixos o retoladors
  • L’objectiu és prendre consciència sobre la importancia de la lectura en el dia a dia i visualitzar la utilitat de la lectura.

Activitat 2

Som lectors

  • 20’
  • Individual i en gran grup
    • Post-its
    • Bolígrafs o retoladors
  • L’objectiu és reflexionar sobre els tipus de lectura que fem habitualment i quines altres podríem incorporar.

Activitat 3

Com ho poden fer les famílies a casa?

  • 25’
  • Individual, gran grup i petits grups
    • Llibres
    • Pissarra
    • Guixos o retoladors
    • Post-its
    • Bolígrafs o llapis
  • L’objectiu és constatar que totes les famílies són lectores i poden acompanyar els fills i filles per motivar-los a llegir. És per això que s’ofereixen estratègies per fomentar i facilitar la lectura a casa.